فراجا: امکان زیارت اربعین برای افراد سابقه‌دار فراهم شده است-راهبرد معاصر

فراجا: امکان زیارت اربعین برای افراد سابقه‌دار فراهم شده است

رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: این امکان برای افراد سابقه‌دار فراهم شده تا به زیارت بروند و اصلاح شوند و این در زمان سایر زائران تاخیری ایجاد نمی‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 14
کد خبر: ۲۵۴۵۲۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار محمدعلی نوری‌نژاد امروز (۲۴ مردادماه) در حاشیه بازدید از مرز چذابه گفت: یکی از وظایفی که فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای زائران ابا عبدالله الحسین (ع) اندیشیده، برقراری امنیت کامل آنان است. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: یک بخش تامین امنیت، در قالب کار‌های پیشگیرانه در طول مسیر، محل‌های استراحت، پایانه‌ها و... است و یک بخش دیگر هم اینکه مانع افراد سابقه‌داری شویم که قصد سرقت دارند.

رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: به همین خاطر اقداماتی انجام شده که این افراد برای کارکنان انتظامی شناسایی شده باشند. سوابق آنها و مکان آنها معلوم و هنگام تردد در هر جا و مکانی قابل کنترل هستند.

سردار نوری‌نژاد تصریح کرد: این امکان هم برای افراد سابقه‌دار فراهم شده تا به زیارت بروند و، چون سامانه‌ها و زیربنای خوبی تعریف شده به هیچ عنوان در زمان سایر زائران تاخیری ایجاد نخواهد شد و همه چیز هوشمندانه دارد انجام می‌شود و این رفتن و آمدن هیچ مانعی برای سایر زائران ندارد./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار